"~ASSALAMUALAIKUM.. SELAMAT DATANG KE kelisssh.blogspot.com !!!~"

"~WAKTU SEKARANG~"

Wednesday, April 8, 2009

PENUBUHAN SSSH AQUA

Penternakan ikan keli adalah idea dari kami memandangkan penternakan ini mempunyai masa depan yg cerah dan menguntungkan jika di buat dengan bersungguh2.Memandangkan ekonomi sekarang semakin meningkat,lalu terlintas difikiran melangkah setapak untuk memajukan diri kearah masa depan yang lebih cerah.

Syarikat kami SSSH AQUA telah ditubuhkan pada 8 April 2009. Sebelum ini kami telah menjalankan perusahaan ini secara kecil-kecilan pada September 2008.Objektif penubuhan syarikat ini adalah untuk meneroka bidang baru yang berkaitan dengan perikanan.

Memandangkan penglibatan kami baru diperingkat awal, namun kami cuba berdaya saing untuk melangkah maju seperti penternak-penternak yang lain.Kami akan sedaya upaya menjadi penternak yang berjaya supaya dapat bersaing untuk meningkatkan ekonomi negara.

Melihat kepada penjualan ikan keli pada masa kini, ia amat memberangsangkan dimana banyak produk telah terhasil daripada ikan keli. Contohnya sardin keli, keli salai, fish ball keli dan lain-lain. Di restoran-restoran juga,kita dapati banyak masakan dari ikan keli seperti keli sambal, keli masak cili, keli goreng dan lain-lain.

Kami juga cuba meluaskan rangkaian perusahaan kami dengan menghasilkan produk makanan yang berasaskan keli seperti ikan keli salai, ikan keli masin,keli segera sejuk beku. Disamping itu, kami juga menjadi agen untuk produk yang digunakan dalam penternakan ikan.

Kami berharap suatu hari nanti, perusahaan kami akan bertambah maju selaras dengan matlamat kami untuk meningkatkan ekonomi diri dan juga negara.Maka dengan itu, dunia penternakan akan melangkah setapak ke hadapan dan menjadi variasi dalam dunia perniagaan. Insyaallah...

1 comment:

  1. The Star Grand at The Star Gold Coast - JamBase
    The Star Grand 충청남도 출장안마 at The Star Gold Coast is a 34-story high-rise 청주 출장샵 building in Gold 동해 출장마사지 Coast, Queensland, Australia, 제천 출장안마 U.S.A.. View a detailed profile of the 안성 출장샵 structure

    ReplyDelete